kek,

KAKAOLU ve ÇİKOLATALI MEKİK KEK

Temmuz 09, 2016 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar




                                  Yumuşacık , lezzetli ve çokta bereketli bir mekik kek tarifi paylaşıyorum.
                                  Malzemeler;
  • 3 adet yumurta
  • 1, 5 su bardağı toz şeker
  • 1/2   "       "      sıvıyağ
  • 200 ml. süt
  • 1 çorba kaşığı tepeleme kakao
  • 2 su bardağı un
  • vanilya
  • 1/2 paket kabartma tozu
  • 1 çay bardağı ince çekilmiş badem
  • 1 çorba kaşığı parça çikolata
                                   Hazırlanışı;
  • Oda sıcaklğındaki yumurtaları ve şekeri mikserle çırptım.
  • Süt, sıvıyağ ekledim.
  • Badem unu, un, kabartma tozu, kakao ve vanilya ekleyerek bir kek hamuru hazırladım.
  • Kağıt kalıplara paylaştırdım, üzerine çikolata ekledim.( vişne de kullanabilirsiniz.)
  • Önceden ısıtılmış 170 derece fırında yaklaşık 15 dakika pişirdim.



Kakaolu ve Çikolatalı Mekik Kek



Afiyet   Olsun..:)             

0 yorum: