NEW,

HAŞHAŞLI REVANİ

Mart 10, 2016 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar



                                 Haşhaşlı revani için,
                            Malzemeler;
  • 3 adet yumurta
  • 1 su bardağı irmik
  • 1   "       "     un
  • 1 su bardağından biraz daha az toz şeker
  • 1   "   bardağı sıvıyağ
  • 1/ 2  su bardağı haşhaş ( mavi haşhaş kullandım )
  • vanilya
  • 1 paket kabartma tozu
  •  Şerbeti için; 3 su bardağı toz şeker
  • 3 su bardağı su
                        Hazırlanışı;
  • Şerbeti için, toz şeker ve suyu  kaynattım ( çok fazla kaynatmanıza gerek yok )
  • Yumurta ve şekeri birlikte çırptım.
  • Sıvıyağ ve diğer kuru malzemeleri ekleyerek karıştırdım.
  • Isıya dayanıklı bir fırın kabında önceden ısıtılmış 170 derece fırında üzeri pembeleşene kadar pişirdim.
  • Fırından çıktıktan sonra biraz beklettim.
  • Ilık hale gelen revaniye şerbetini gezdirdim. ( İkisi de ılık olacak )




Haşhaşlı Revani




                                                          Afiyet  Olsun : )

0 yorum: