NEW,

KIRMIZI PANCAR SALATASI

Ocak 08, 2016 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar




                              Kırmızı pancar içerdiği antioksidan maddelerden dolayı çok yararlı bir sebze. Şimdiye kadar turşu yaparak tükettiğim bu sebzeyi çiğ olarak denedim. Sizde deneyin pişman olmayacaksınız.
                             Pancar salatası için,
                             Malzemeler;
  • 1 adet kırmızı pancar
  • 1    "   ekşi yeşil elma
  • 2 çorba kaşığı zeytinyağı
  • 1     "        "     sirke  ( portakal suyuda çok yakışıyor )
  • tuz
                            Hazırlanışı;
  • Pancarın kabuklarını soydum ve rendeledim.( Bu aşamada eldiven kullanmanızı öneririm.)
  • Sirke, tuz ve zeytinyağını rendelenmiş pancarla karıştırdım.
  • Bir süre bekletirseniz sosu tamamen çekmiş olacaktır.
  • Maydanozla süsleyip servis yaptım.








                                                             Afiyet   Olsun.:)



               Pancar  turşusu tarifi için ; Pancar turşusu

0 yorum: