NEW,

ALABAŞ ( KOHLRABİ ) SALATASI

Ocak 19, 2016 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar




                               Pazarda  gördüğüm bu uzaylı gibi garip sebzeyi önce turp zannettim. Biraz turp biraz şalgama benzeyen bu sebze tad olarak lahananın ve karnıbaharın ortasındaki kısım gibi.Kalorisi oldukça düşük lifli bir yapıya sahip. Güçlü bir antioksidan, bol miktarda vitamin ve mineral içerdiği okuduklarım arasında. Bu sebzeyi salata olarak hazırladım. En kısa zamanda çorba olarak denemek istiyorum.
                             Malzemeler;
  • 1 adet alabaş
  • 1   "    havuç
  • 1/2 limon suyu
  • 2 çorba kaşığı zeytinyağı
  • tuz
                           Hazırlanışı;
  • Alabaşı ve havucu soydum.
  • Mutfak robotunda ince dilimledim.( Rendeleyebilirsiniz )
  • Zeytinyağı, tuz ve limon suyunu karıştırdım.



Alabaş Salatası





                                                           Afiyet   Olsun   .:)

0 yorum: