kek,

ACIBADEM KEKİ

Ocak 18, 2016 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar



                              Hazır pandispanya kullanılarak kolayca hazırlanabilen, oldukça lezzetli bir kek tarifi paylaşıyorum.
                              Malzemeler;
  • 1 adet hazır pandispanya
  • 1     "   yumurta
  • 1 çay bardağı  toz şeker
  • 1/2    "        "      sıvıyağ
  • 1     "        "       süt
  • 1    "        "      hindistan cevizi
  • 1   su        "       ince çekilmiş fındık
  • 1   "      "           "          "       ceviz
  • Üzerini süslemek için fındık
  • 100 gr. çikolata
                               Hazırlanışı;
  • Toz şeker ve yumurtayı birlikte çırptım.
  • Sıvıyağ, süt, fındık, ceviz ve hindistan cevizini karıştırdım.
  • Hazırladığım karışımı pandispanyanın üzerine eşit bir şekilde yaydım.
  • 170 derece fırında üzeri pembeleşene kadar pişirdim.
  • Çikolatayı benmari usulü erittim.
  • Fırından çıkan kekin üzerini fındık ve çikolatayla süsledim.



Acıbadem keki
  



                                                            Afiyet  Olsun.:)

0 yorum: