meze,

TAHİNLİ PATLICAN SALATASI

Ekim 04, 2015 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar



                           Patlıcan salatasını birde böyle deneyin,
                           Tahinli patlıcan salatası için,
                           Malzemeler ;
  • 2 adet iri patlıcan ( yada topan patlıcan )
  • 2-3 diş sarımsak
  • 1/2 çay bardağından biraz fazla tahin
  • 1/2 limon suyu
  • tuz
                           Hazırlanışı ;
  • Patlıcanları yıkadım, 200 derece fırında közledim.( közledim lafın gelişi,mangalda yapma imkanınız varsa çok daha lezzetli ) fırınladım.
  • Kabuklarını doydum, ince ince kıydım.
  • Fırından çıkarınca yada közledikten sonra soğuyana kadar üzerini örterseniz kabukları çok daha kolay soyuluyor.
  • Limon suyu, tuz, rendelenmiş sarımsak ve tahini ekledim.
 









                                                                 Afiyet   Olsun  .:)



                        Bir başka tarif için ; Patlıcan Salatası

0 yorum: