KÖFTELER,

KADINBUDU KÖFTE

Ekim 24, 2015 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar



                               Klasik Türk mutfağı tariflerinden,
                               Malzemeler;
  • 500 gr. dana kıyma
  • 1 adet kuru soğan
  • 1/2 çay bardağı pirinç
  • tuz
  • 2 adet yumurta
  • sıvıyağ
  • 2-3 çorba kaşığı un
  • maydanoz
  • yenibahar
  • karabiber
                              Hazırlanışı;
  • Soğanı ince kıydım, 2 kaşık yağda soteledim ve kıymanın yarısını ilave ederek birlikte kavurdum.
  • Bu karışımı soğuttum.
  • Pirinci az suyla haşladım ve süzdüm.
  • Kıymayı, kavrulmuş kıyma, pirinç, ince kıyılmış maydanoz, tuz, karabiber ve yenibaharla birlikte yoğurdum.
  • Köfteleri hazırladım.
  • Kızgın yağda önce una sonra çırpılmış yumurtaya bulayarak kızattım.








                 Diğer Et Yemekleri tarifi için ; Fırında İzmir Köfte
             
                                                                   Hasan Paşa Köftesi 

                                                                   Kuzu Pirzola ve Bulgur Pilavı

                                                                   Fırında Tavuk
 
                                                                   Soya Soslu Tavuk Sote

                                                                   Beşamel Soslu Tavuk

                                                                   Hünkar Beğendi                                                                  


                                                    Afiyet  Olsun  : )

0 yorum: