NEW,

ZEYTİNYAĞLI SEMİZOTU

Mayıs 04, 2015 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar




                                 Zeytinyağlı Semizotu tarifi için,
                                 Malzemeler;
  • 1 demet semizotu
  • 1 adet  domates
  • 1   "     kuru soğan
  • 2 diş sarımsak
  • 1 yemek kaşığı pirinç
  • 4   "           "      zeytinyağı
  • tuz
  • 1 çay kaşığı salça
  • 1/2 limon suyu
                                Hazırlanışı;
  • Semizotunu temizleyip bir süre sirkeli suda beklettim.
  • Başlarını koparım, dal kısımları bıçakla doğradım.
  • Zeytinyağına ince kıyılmış soğanı ekleyerek kavurdum.
  • Diş sarımsakları ekledim.( Yemek piştikten sonra bütün olarak çıkardım.)
  • Küp küp kesilmiş domatesi, semizotunu, yıkanmış pirinci, tuz, salçayı ekledim.
  • Limon suyunu ve 2 çorba kaşığı su ekledim.
  • Kısık ateşte yaklaşık 7-8 dakika pişirdim.
  • Soğuk servis yaptım.







                                                             Afiyet   Olsun   : )


0 yorum: