kek,

İNCİRLİ CEVİZLİ KEK

Nisan 13, 2015 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar



                                İncirli ve cevizli, pratik bir kek tarifi paylaşıyorum.
                         Malzemeler;
  • 7-8 adet kuru incir
  • 2 su bardağı un
  • 1   "       "     ince kıyılmış ceviz
  • 1    "      "     toz şeker
  • 1 tatlı kaşığı tarçın
  • 2  adet yumurta
  • vanilya
  • kabartma tozu
  • 1/2 limon suyu
                            Hazırlanışı;
  • Kuru incirleri küçük küçük doğradım ve 1 su bardağından biraz eksik suyla ıslattım.
  • Oda sıcaklığındaki yumurtaları çırptım.
  • Sırayla toz şekeri, tarçın, vanilya, limon suyu, un ve kabartma tozunu ekledim.
  • Islattığım suyla birlikte incirleri ve cevizide ekleyip karıştırdım.
  • Kek kalıbı yada küçük kağıt kek kaplarına döktüm.
  • Önceden ısıtılmış 180 derece fırında yaklaşık 25 dakika pişirdim.






                         


                                                             Afiyet   Olsun   : )

0 yorum: