kek,

FINDIKLI BROWNİE

Şubat 14, 2015 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar



                            Fındıklı brownie tarifi.Tarif Cafe Fernardo 'dan aldım ve uyguladım.Tarifi birebir uyguladığınızda iddia ediyorum, muhteşem bir sonuç elde edeceksiniz.Fırından çıktıktan sonra da soğuduktan sonra da çok lezzetli.Tarifi 23-23 cm. 'lik bir fırın kabında pişirdim.Kolay çıkması ve kalıpla kesebilmek için yağlı kağıt ile kapladım.
                            Malzemeler;
  • 3 adet yumurta
  • 280 gr. bitter çikolata ( callebaut çikolata kullandım )
  • 125 gr. tereyağ
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 1/4   "       "      un
  • 1,5   "       "      ince çekilmiş fındık ( 1/2 su bardağını kalın doğrayıp ayırın )
  • vanilya
  • çay kaşığının ucuyla tuz
                            Hazırlanışı;
  • Fırını 180 derecede ısıtttım.
  • Fırın kabını yağlı kağıt ile kapladım.
  • Tereyağ ve çikolatayı  benmari usulü erittim.Karıştırana kadar bir süre soğuması için kenarda beklettim.
  • Yumurtayı ve şekeri çırptım.
  • Çikolatayı ekledim ve karıştırdım.
  • Toz fındığı, tuzu, unu ve vanilyayı ekledim.
  • En son iri kıyılmış fındık parçalarınıda ekleyip karıştırdım.
  • Fırın kabına döküp üzerini spatulayla düzelttim.
  • İlk 10 dakika 180 derece sonra 160 derecede 35 dakika pişirdim.
  • Kalıpla keserek servis yaptım.








                                                             Afiyet  Olsun   : )

0 yorum: