NEW,

MAŞ FASULYESİ SALATASI

Eylül 07, 2014 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar




                           Küçük yeşil taneleriyle bezelyeyi andıran, ülkemizde kullanımı çok yaygın olmayan bir fasulye türü maş fasulyesi.Ülkemizde, Toroslarda yetiştirilen bu fasulye türü oldukça lezzetli.Şeker hastalarına ve bağırsak sorunları olan kişiler için oldukça faydalı.Maş fasulyesini salata olarak hazırladım.
                           Malzemeler;
  • 1 su bardağı kadar maş fasulyesi
  • 6-7 adet kornişon turşu
  • 1     "     kırmızı biber
  • 1    "     yeşil biber
  • maydanoz
  • nane
  • 1/2 limon suyu
  • 1-2 çorba kaşığı nar ekşisi
  • 1-2    "        "     zeytinyağı
  • tuz
  • üzerini süslemek için domates
                            Hazırlanışı;
  • Maş fasulyesini 15 dakika kadar suyla haşladım ve süzdüm.
  • Biberleri, turşuyu ve yeşillikleri ince doğradım.
  • Zeytinyağı, tuz, nar ekşisini ekleyerek tüm malzemeyi karıştırdım.
  • Domates dilimleriyle süsleyerek servis yaptım.
  






                                              Afiyet   Olsun   :)       

0 yorum: