kek,

KAKAOLU FINDIKLI KEK

Haziran 18, 2014 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar





                                    Küçük kek kalıbında yaptığım kakaolu ve fındıklı kek tarifini paylaşıyorum.Bu tarifle 24 adet resimde görülen küçük porsiyonluk keklerim oldu.Bu tarif için herhangi bir kek kalıbı kullanabilirsiniz.
                                    Malzemeler;

  • 2 adet yumurta
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 1/2   "       "     sıvı yağ
  • 1,5   "       "     un
  • 1 çay        "     süt
  • 2 yemek kaşığı kakao
  • 3    "          "     çekilmiş fındık
  • vanilya
  • 1/2 paket kabartma tozu
                                  Hazırlanışı;
  • Un, kabartma tozu, kakaoyu karıştırarak eledim.
  • Oda sıcaklığındaki yumurtaları şekerle birlikte çırptım.
  • Sıvıyağı, sütü ekledim.
  • Un, kakao, fındık, vanilya ve kabartma tozunu birlikte karıştırdım.
  • Bir kepçe yardımıyla küçük kek kalıplarına doldurdum.
  • 160 derece önceden ısıtılmış fırında yaklaşık 20-25 dakika pişirdim.






                    
                                                        Afiyet   Olsun  : )

0 yorum: