NEW,

ÇİLEKLİ MAGNOLIA TATLISI

Haziran 19, 2014 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar




                            Çilek zamanı geçmeden aldığım, mis kokulu çilekleri değerlendirmek için bloglar arası popüler bir tarif  "Çilekli magnolıa sütlü tatlısını  " denemeye karar verdim.Bu tarif için Tümayın mutfağı  internet sitesinden yararlandım.Benim tarifimde farklı olarak toz krem şanti kullandım.Çok güzel bir tarif mutlaka denemelisiniz.Buradaki ölçülerle 4 kişilik tatlı çıktı.
                            Malzemeler;
  • 500 ml. süt
  • 1/2 su bardağından biraz fazla toz şeker
  • 1 yemek kaşığı un
  • 2    "          "     nişasta
  • 1 yumurta sarısı
  • vanilya
  • 1 paket krem şanti
  • üzerini süslemek için file fıstık
  • 1/2 kg.çilek
  • 6-7 adet sable büsküvi
  • 1 yemek kaşığı toz fındık
                            Hazırlanışı;
  • Büsküvileri rondoda toz haline getirdim ve içerisine fındığı karıştırdım.
  • Süt, yumurta sarısı, nişasta,un, şeker ve vanilyayı ocakta sürekli karıştırarak pişirdim.
  • Hazırladığım karışım soğuduktan sonra içerisine toz krem şantiyi ekleyerek mikserle çırptım.
  • Sunum yapacağım kupların tabanına önce büsküvileri yerleştirdim.
  • Kenarlarına ortadan ikiye böldüğüm çilekleri dizdim ve üzerine kremayı döktüm.
  • Üzerini file fıstık ve çilekle süsledim.
  • Buzdolabında biraz soğuduktan sonra servis yaptım.







                                                            Afiyet  Olsun   : )

0 yorum: