BÖREKLER,

TAHİNLİ ISPANAKLI BÖREK

Mayıs 20, 2014 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar






                             Ispanaklı, tahin sosuyla farklı  lezzet kazanmış, hazır yufkadan bir börek tarifi;
                             Malzemeler;

  • 2 adet yufka
  • 1/2 kg. ıspanak
  • 1 adet kuru soğan
  • 2 yemek kaşığı kadar sıvıyağ
  • tuz
  • karabiber
  • 1/2 su bardağı tahin
  • 1      "      "      süt
  • susam
                             Hazırlanışı;
  • Ayıklanmış ve yıkanmış ıspanakları doğradım.
  • Soğanı ince kıydım.
  • Sıvıyağda soğanı ve ıspanakları çevirdim.
  • Tuz ve karabiber ekledim.
  • Tahini sütle birlikte karıştırdım.
  • Yufkayı dört parçaya böldüm.
  • Tahinli sosu sürdüm ve harcını kenarına yaydım.
  • Yuvarlak sardığım böreklerin üzerine kalan sosdan sürdüm ve susam serptim.
  • 170 derecede pişirdim.














                                                     Afiyet   Olsun   : )

0 yorum: