kahvaltı,

SEBZELİ MUFFIN

Mayıs 31, 2014 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

   
                               Kabak ve havuçla yapılan sebzeli bir muffın tarifi payalşıyorum.Tariften 9-10 adet muffın çıkıyor.
                               Malzemeler;
  • 1 adet kabak
  • 1   "    havuç
  • 1 su bardağı kadar rendelenmiş beyaz peynir
  • 5 yemek kaşığı zeytinyağı
  • 2   "          "       yoğurt
  • 2 adet yumurta
  • 10 yemek kaşığı un ( mısır unu ve çok amaçlı un kullandım )
  • 1 paket kabartma tozu
  • dereotu
  • maydanoz
  • tuz 
  • karabiber
  • kırmızı pul biber
                               Hazırlanışı;
  • Kabak ve havucu temizleyip rendeledim.
  • Maydanoz ve dereotunu ince kıydım.
  • Yumurta, yoğurt, sıvıyağ, peynir, rendelenmiş kabak ve havuç, maydanoz, dereotu, tuz, karabiber, pul biber ve unu iyice karıştırdım.
  • Hamuru muffın kalıplarına paylaştırdım.
  • 180 derece önceden ısıtılmış fırında pişirdim.











                                                         Afiyet    Olsun  :  )

0 yorum: