NEW,

KIYMALI CEVİZLİ ERİŞTE

Mayıs 12, 2014 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                             

                               Şehir dışına yaptığımız bir yolculuk sırasında mola verdiğimiz, Sapanca civarında organik ürünler satan bir marketten aldım, kullandığım erişteleri.Kesme şekli farklı, biberli ve ıspanaklı pekçok çeşidi vardı.Belki birgün, evde dolapta bekleyen hamur açma ve kesme makinasını kullanmakta nasip olur.Ama bu gün hazır aldığım erişteleri kullanıyorum.
                               Malzemeler;
  • Kişi başına göre istediğiniz ölçüde erişte
  • 150-200 gr. kadar kıyma
  • tuz
  • karabiber
  • 1 yemek kaşığı tereyağı
  • 1 avuç kadar çekilmiş ceviz
  • sıvıyağ
                               Hazırlanışı;
  • Kaynamış, içerisine 1 tatlı kaşığı tuz eklenmiş sıcak suda erişteleri haşladım ve süzdüm.
  • Tereyağını ve tuzu ekleyerek karıştırdım.
  • Sıvıyağda kıymayı kavurdum, tuz ve karabiber ekledim.
  • Erişteyi üzerine kıymayı ve cevizi ekleyerek servis yaptım.
 




 




                                                   Afiyet   Olsun  : )

0 yorum: