NEW,

BEZELYE KAVURMASI ve FIRINDA TAZE PATATES

Mayıs 22, 2014 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar



          
                         Bezelyenin  taze taze ve bol bulunduğu bu günlerde, yemeklerin yanında garnitür olarak da sunulabilecek bir tarif.Bezelye kavurması;
                        Malzemeler;
  • 1 kg. bezelye
  • 1 büyük kuru soğan
  • 1 kahve fincanı kadar zeytinyağı
  • tuz
  • 1 tatlı kaşığı kadar biber salçası
                         Hazırlanışı;
  • Bezelyeleri ayıkladım ve yıkadım.
  • Soğanı ince ince doğradım.
  • Zeytinyağında soğanı kavurdum.
  • Salçayı, bezelyeleri, tuz ve karabiberi ekledim.
  • Kısık ateşte arada bir  karıştırarak kavurdum.















                                  Fırında taze patates için,
                                  Malzemeler;
  • Taze ve küçük boy patates
  • tuz
  • zeytinyağ
  • kekik
  • karabiber
  • kimyon
                                Hazırlanışı;
  • Patateslerin kabuklarını yıkayarak temizledim.
  • Baharatları ve zeytinyağını karıştırarak patateslerin üzerine gezdirdim.
  • Yağlı kağıt serili fırın tepsisine yerleştirdim.
  • 180-200 derece fırında pişirdim.




                                                  Afiyet     Olsun   : )
                          

0 yorum: