HAMURİŞLERİ,

TAM BUĞDAY UNUYLA POĞAÇA

Nisan 20, 2014 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                           Tam buğday unuyla yapılmış, lezzetli ve yumuşacık bir poğaça tarifi paylaşıyorum.
                           Malzemeler;
  • 125 gr. tereyağı
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
  • 2 adet yumurta
  • 1 su bardağı yoğurt
  • tuz
  • 3-3,5  su bardağı un
  • 1,5 paket kabartma tozu
  • maydanoz
  • dereotu
  • susam
  • iç harcı için, 2 adet haşlanmış patates, karabiber, tuz
                       Hazırlanışı;
  • Patatesleri haşladım, rendeledim, tuz ve karabiber ekledim.
  • Yumurtanın bir sarısını üzerine sürmek için ayırıp tüm malzemeyle bir hamur yoğurdum.
  • İnce kıyılmış maydanoz ve derotunu hamura ekledim.
  • Küçük yuvarlaklar halinde açtığım hamurun ortasına patatesli harçtan ekleyerek kapattım.
  • Üzerine yumurta sarısı sürdüm ve susam ektim.
  • 170 derece fırında pişirdim.









                                            Afiyet   Olsun  : )

0 yorum: