NEW,

SÜTLÜ İRMİK TATLISI

Nisan 30, 2014 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                                   Kısa sürede yapılabilecek en kolay tatlı tariflerinden.Çilekli jöle ile birlikte servis yaptım.
                                   Malzemeler;
  • 1 kg. süt
  • 1 su bardağı irmik
  • 1,5 su bardağı toz şeker
  • 1 paket vanilya
  • Çilekli jöle ve hazırlamak için 500 ml. sıcak su
                                  Hazırlanışı;
  • Sütü bir tencereye aldım, irmik, şekeri ve vanilyayı ilave ettim.
  • Sürekli karıştırarak orta ateşte pişirdim.
  • İyice koyulaştıktan sonra kalıp olarak kullanacağım kaba döktüm.
  • Jöleyi 500 ml. su içerisinde karıştırarak erittim ve kalıplara döktüm.
  • Tatlı ve jöleyi buzdolabında soğuttuktan sonra birlikte servis yaptım.











                                                      Afiyet    Olsun   : )

0 yorum: