gezdim gördüm,

NG Güral Afyon Tatilimiz

Şubat 17, 2014 mavibeyazyemekler 1 Yorumlar

Geçtiğimiz hafta içinde birkaç günlük kısa bir tatil için Afyon Güral Oteldeydik.Güzel bir anı olarak kalmasını istediğim  için buradan paylaşıyorum.Tatil için gitmeyi düşünenler varsa onlara bir fikir verebilir.Ne de olsa artık hiçbir şeyi  - Google  - a sormadan yapamaz olduk.NG Güral Afyon ' a gitmek üzere arkadaşlarımızla birlikte İzmir'den yola çıktık ve yaklaşık 4 saatlik bir yolculuktan sonra otele vardık.Otelin içine adım attığınız an da ferah, şık bir havayla karşılaşıyorsunuz.Kendi evinizde gibi rahat ve sıcak bir ortam.

Odalar çok özenle hazırlanmış ve her türlü konfor düşünülmüş.Odalarımıza yerleştikten hemen sonra havuza indik.Otel içerisinde sıcaklıkları değişen açık, kapalı, bayan - erkek ayrı, karışık, kaydıraklı ve çocuk olmak üzere havuzlar bulunuyor.Daha önceki termal havuz tecrübelerimden farklı olarak su kokusuz ve renksiz.Kükürt kokusu burada yok. Termal havuzdan çıktıktan sonra kar çeşmesinden alınan karla masaj yapmak muhteşem.Bir de sürpriz duş var ama adı üzerinde gitmeyi düşünenlere sürpriz olarak kalsın.

Kahvaltı öncesi havuz keyfi, havuz sadece bana ait. Kahvaltı ve akşam yemekleri güzel ve çeşitli.Afyon 'un özel sucuğunu her sabah kahvaltıda keyifle yedik.Ne de olsa sabah akşam havuzdayız.Kahvaltı sonrası  kahvelerimizi, Kütahya porselenin şık fincanlarından içtik.

Öğleden sonra 5 çayını ise bir süre daha arayacağım.Saat 4,5 ta lobide kurulan açık büfede çok lezzetli pasta çeşitlerini tatma fırsatı bulduk.Peynirli, ıspanaklı yada patatesli enfes böreğin tarifini istedim.Eğer gelirse buradan paylaşacağım.Akşam yemekleri  lezzetli ve çeşitli.Akşam yemeği için çekebildiğim tek resim tatlı büfesinden.

Termal otele " orta yaşın üzerindeki insanlar şifa bulmak, ağrılarını dindirmek için gider  " diye eskilerden bir düşünce vardı.Büyüklerimiz termal sulara genelde romatizmal ağrılarına iyi geldiği için giderlerdi.Bugün çok farklı bir tatil.Bu otel kendinizi şımartmak için ideal.Türk hamamı, masaj, cilt bakımı derken  yumuşacık bir ten ile otelden ayrılıyorsunuz.Tepideryum dinlenme odasında bulunan ısıtmalı taş yataklar şımarmanın tepe noktası.

Otelin içerisinde büyük bir Kütahya porselen showroomu bulunuyor. Deniz temalı herşey özel ilgi alanım olunca, marin tabak ve fincanları zevkle görüntüledim.

Otelde akşam canlı müzik yapan bir grup her akşam sahne alıyor.Zamanın nasıl geçtiğini anlamadıkArkadaşlarımızla birlikte olduğumuz için çok keyifli bir tatil geçirdik.Son olarak Afyon' un lezzetli sucuğu ve lokumlarından alarak  ayrıldık.