ANAYEMEKLER,

KARNIBAHAR YEMEĞİ

Şubat 19, 2014 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                          Kıymalı karnıbahar yemeği için,
                          Malzemeler,
  • 1 adet küçük karnıbahar
  • 150 gr. kıyma
  • 1 adet kuru soğan
  • 1 yemek kaşığı dolusu biber salçası
  • 1 kahve fincanı sıvıyağ
  • tuz
  • 1 kase haşlanmış ve kabukları soyulmuş nohut
  • karabiber
                          Hazırlanışı;
  • Karnıbaharı kök kısmını keserek, küçük dallar halinde parçalara ayırdım.
  • Yıkadım ve suyunun süzülmesi için beklettim.
  • Sıvıyağda kıymayı ve ince doğranmış soğanı kavurdum.
  • Salçayı ekledim.
  • Karnıbaharı ve nohutu, tuz, karabiberi ekledim.
  • Üzerine  1,5 su bardağı sıcak su ilave ederek yaklaşık 10 dakika pişirdim.



  


                                                               Afiyet  Olsun  : )

0 yorum: