NEW,

BİSKÜVİLİ KABAK TATLISI

Şubat 09, 2014 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                             Kabak tatlısını bu defa bisküvili ve kremalı hazırladım.Kalıpla şekillendirdim.İsterseniz cam bir kaba kat kat yerleştirerek yapabilirsiniz.Kabak tatlısı tarifine buradan ulaşabilirsiniz.
                             Malzemeler;
  • 1,5 kg kabak
  • 3 su bardağı toz şeker
  • 2 paket hanımeller büsküvi ( evde bulunan herhangi bir bisküvi de olabilir )
  • 1 çay bardağı çekilmiş ceviz
  • 800 ml. süt
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 5 yemek kaşığı un
  • vanilya
  • üzerine gezdirmek için 2 yemek kaşığı tahin
                            Hazırlanışı;
  • Kabakları tarifteki şekliyle pişirdim ve çatalla ezdim.
  • Süte un, şeker, vanilya ekleyerek ve sürekli karıştırarak bir krema hazırladım.
  • Bisküvileri rondoda çektim ve kabak tatlısının suyundan birkaç kaşık ekledim.
  • Servis yapacağım tabağa bisküvi, krema ve kabak tatlısı püresi olarak üst üste yerleştirdim.( Kremanın bir süre buzdolabında beklemesi ve katılaşması gerekiyor. )
  • Üzerine ceviz  ve tahin gezdirerek servis yaptım.




 



                                                                 Afiyet  Olsun  : )

0 yorum: