BALIK YEMEKLERİ,

FIRINDA HAMSİ

Ocak 21, 2014 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                       Mevsimin en güzel balıklarından hamsiyi seviyorum ama kızarırken bütün ev balık kokuyor.Hamsiyi bu defa fırında pişirdim.Hem çok lezzetli oldu hem de ev daha az balık koktu.
                       Fırında hamsi için,
                       Malzemeler;
  • 1 kg. hamsi
  • 2 adet orta boy kuru soğan
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
  • tuz
  • karabiber
  • 2 yemek kaşığı mısır unu
                        Hazırlanışı;
  • Hamsileri ayıkladım, yıkadım ve kılçıklarını çıkardım.
  • Tuz ve karabiber ekledim.
  • Soğanları ince piyazlık doğradım.
  • Yağlı kağıt serili fırın tepsisine hamsilerin arasına soğan üzerine hamsileri dizdim.
  • Üzerine yağ sürdüm ve mısır unu serpiştirdim.
  • 180 derecede fırında pişirdim.






                                                   Afiyet  Olsun  :  )

0 yorum: