NEW,

ŞEKER HAMURLU KURABİYELER

Aralık 22, 2013 mavibeyazyemekler 2 Yorumlar



                     Şeker hamuruyla tanışmam bir yılı doldurdu.Kurabiye yapmaya başladıktan sonra birçok sıkıntılı durumla karşılaştım.Hamuru hazırlamak, pişen kurabiyenin küçülmesi, büyümesi, kabarması gibi.Şeker hamuru ile uğraşmak hem zahmetli hemde çok zevkli.Tüm bu durumlardan deneme- yanılma yöntemiyle bugüne geldim.İstanbul 'da bulunmamı fırsat bilerek kurabiye üzerine bir kursa katıldım bugün.Bana göre bu işi en iyi yapanlardan biri   Mutlu Dükkan  Zeynep Yümlü'nün   atölyesinde verdiği  kurabiye kursuna katıldım.Kendisine ve ekibine buradan tekrar teşekkür ediyorum, bizimle paylaştığı tüm bilgiler için.Aşağıda bugün kurs boyunca yaptığımız kurabiyeleri görebilirsiniz.

                       


 
 
 
 














2 yorum:

ilhan dedi ki...

Bloglardaki bu kurabiye paylaşımları inanılmaz boyutlara geldi. Artık daha iyisi olamaz derken başka bir tane çıkıyor karşımıza. Bunları insan nasıl kıyar da yer. Ellerinize sağlık.

mavibeyazyemekler dedi ki...

Haklısınız İlhan Bey.Lezzetten daha çok görsellik şeker hamurlu kurabiyelerde öne çıkan.Ama bir bulaştınız mı, sonu yok yaratıcılığın.Teşekkür ederim.