cupcake,

KARTANELİ CUP CAKES

Aralık 19, 2013 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

   
                       Yılbaşı yaklaşırken kar temalı cupcake'leri  hazırladım.Keki için,

                       Malzemeler;
  • 3 adet yumurta
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 1/2   "      "    sıvıyağ
  • 1    "       "     süt
  • vanilya
  • 1/2 paket kabartma tozu
  • 2,5  su bardağı un
                       Hazırlanışı;
  • Oda sıcaklığında yumurta ve şekeri çırptım.
  • Süt, yağ ve vanilyayı ekledim.
  • Un ve kabartma tozunu ekledim.
  • Kağıt kek kalıplarına doldurarak 160 derecede pişirdim.
                       İç dolgu için;
  • 100 gr. kuvertür çikolata
  • 100 ml.  krema
                       Üzerini kaplamak için;
  • 100 gr. beyaz çikolata
  • 100 ml. krema
  • 100 gr. labne peynir
  • 120 gr. pudra şekeri
  • vanilya
                         Üzerini süslemek için;
  • Şeker süslemeleri
  • Hindistan cevizi

                          Hazırlanışı;
  • Kremayı bir taşım kaynatıp, ayrı ayrı kaplardaki çikolataların üzerine döktüm.
  • Karıştırarak çikolataları erittim.( Buzdolabında 1 gece beklettim.)
  • Kuvertür çikolatayı keklerin bir bıçak yardımıyla ortasını oyup, bu bölgeye doldurdum.
  • Labne peynirin suyunu bir süzgeçte bekleterek süzdüm.Daha sonra pudra şekeri ve vanilya ile birlikte mikserle çırptım.
  • İçerisine  beyaz çikolatayı ekledim ve çırptım.
  • Birkaç saat buzdolabında beklettikten sonra kullandım.





 
 
 
 
 

0 yorum: