kahvaltı,

FIRINDA PIRASA MÜCVERİ

Aralık 07, 2013 mavibeyazyemekler 2 Yorumlar

                    Pırasalı değişik bir tarif, çay sofralarında sunabileceğiniz fırında pişirilen bir mücver çeşidi.Güzel, hafif, ılık tüketildiğinde çok daha lezzetli.
                    Malzemeler ;
  • 1 kg pırasa
  • 2 adet yumurta
  • 1 su bardağı yoğurt
  • 1   "     "      rendelenmiş beyaz peynir
  • 1/2  "    "          "             kaşar peyniri
  • 1   "      "     un
  • 1/2  "     "    mısır unu
  • 1 çay kaşığı kabartma tozu
  • tuz
  • karabiber
  • 125 gr. bitkisel margarin
                      Hazırlanışı;
  • Pırasaları ayıklayıp yıkadım ve ortadan ikiye bölerek küçük küçük doğradım.
  • Tavada margarini eritip, pırasaları  soteledim.Tuz ve karabiber ekledim.
  • Yumurtayı çırptım, yoğurt, un, mısır unu, peyniri, kabartma tozu ve pırasaları ekledim.
  • Kelepçeli bir kek kalıbında 160 derece sıcaklıkta pişirdim.








                               
                                                                Afiyet  Olsun  : )

2 yorum:

mehveş dedi ki...

Margarin yerine sıvı yağ kullansak aynı lezzeti yakalayamazmıyız

mavibeyazyemekler dedi ki...

Mehveşcim, sıvıyağ kullanmayı tercih ederim ama bu tarifi aldığım gibi bitkisel margarinle yaptım.Lezzet olarak bir fark olacağını sanmıyorum.Teşekkür ederim yorumuna.Sevgiler.:)