NEW,

TAVUKLU ve BADEMLİ PİLAV

Kasım 25, 2013 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                                Bademli ve tavuklu pilav için;
                                Malzemeler;
  • 1,5 su bardağı baldo pirinç
  • 1,5   "      "       tavuk suyu
  • 1 kahve fincanı sıvıyağ
  • 1 tatlı kaşığı tereyağ
  • 1 küçük kase soyulmuş badem
  • 1 adet tavuk göğsü
  • tuz
  • karabiber
  • tavukla beraber  haşlamak için, 1 havuç,1 soğan
                                Hazırlanışı;
  • Tavuk göğsünü içerisine havuç, soğan ve 1 tatlı kaşığı tuz attığım suda haşladım.
  • Pirinci en az 2 saat önceden 1tatlı kaşığı tuz eklenmiş suda beklettim.
  • Tavukları didikledim.
  • Pirinci süzdüm ve sıvıyağda kavurdum.
  • Tavuk etlerini, tavuk suyunu, tuzu ekledim. ( tavuk haşlanırken tuz eklemiştik, kontrol etmekte fayda var )
  • Kısık ateşte pişirdim.
  • Üzerine tereyağında çevrilmiş bademle birlikte servis yaptım.







                                                                 Afiyet   Olsun  : )

0 yorum: