NEW,

TAVUKLU ARPA ŞEHRİYE PİLAVI

Ekim 31, 2013 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                  Pirinç pilavına alternatif, iki renkli arpa şehriye pilavı yaptım bugün.Basit ve kolay bir yemek.Üzerine tavuk ilave edince tek başına bir yemek haline geldi.Daha önce soğan, havuç ilave ederek haşladığım tavuk göğüslerinden bir parçasını bu pilavı hazırlarken kullandım.Tarifine gelince;
                 Malzemeler;
  • 1,5 su bardağı arpa şehriye
  • 3      "      "       sıcak su ( tavuğun haşlama suyundan bir kısmını kullandım.)
  • 1 adet haşlanmış tavuk göğsü
  • 1 kahve fincanından biraz fazla sıvıyağ ( isterseniz tereyağ )
  • tuz
                Hazırlanışı;
  • Arpa şehriyenin 1 bardağını sıvıyağda kavurdum.
  •    "        "            kalan miktarınıda ekledim.
  • Tuz, tavuk suyu ve sıcak suyu ekleyip kapağını kapatarak pişirdim.
  • Haşlanmış tavuk göğüs etini ince ince didikledim.
  • Pilav piştikten sonra tavuklarıda ekleyerek servis yaptım.









                                                                    Afiyet  Olsun : )

0 yorum: