NEW,

SÜTLAÇ

Temmuz 30, 2013 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                      Sıcak günlerde en güzel yenilecek tatlı, sütlü tatlılar.İsterseniz üzerine konulacak bir top dondurmayla birlikte.
                      Sütlaç için,
                      Malzemeler ;

  • 1 litre  süt
  • 1,5 su bardağı toz şeker
  • 1,5 çay     "      pirinç
  • 1,5 tatlı kaşığı nişasta
  • vanilya
  • tarçın
                        Hazırlanışı ;

  • Pirinci yıkayıp süzdükten sonra 2 su bardağı suyla birlikte haşladım.
  • Pirincin suyunu tamamen çekmesi gerekiyor.
  • Sütü ocakta şeker ilavesiyle kaynattım.
  • Pirinci ve 1 çay bardağı suda çözdürdüğüm nişastayı ve vanilyayı  ilave ettim.
  • Kısık ateşte kıvam alana kadar pişirdim.
  • Kaselere paylaştırarak soğumaya bıraktım.






                                                             Afiyet   Olsun  : )

0 yorum: