garnitür,

FIRIN PATATES

Temmuz 01, 2013 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                          Uzun zamandır patatesi kızartmak yerine fırında pişiriyorum.Patatesi  yağ ve baharat ilavesiyle lezzetlendirdim.Küçük küçük doğramak yerine bir bütün patatesi pişirdim.Görüntü ve sunum olarak güzel oldu, paylaşıyorum.Fırın patates için,
                         Malzemeler ;
  •  İstediğiniz miktarda patates ( kişi başına 1 adet olmak üzere 5 adet patates kullandım. )
  • 1 kahve fincanı  zeytinyağ
  • 1 çay kaşığı tuz
  •  kırmızı pul biber
  •  kekik
  •  kimyon
                        Hazırlanışı ;
  • Patatesleri kabuklu kullandığım için iyice yıkadım.
  • Patateslerin üzerine en alta inmeden çizikler attım.
  • Fırın kabında zeytinyağı, baharatları ve tuzu karıştırıp, patatesleri yağladım.
  • 170 derecede fırında pişirdim. 
                       
                           






                                                             Afiyet  Olsun : )

0 yorum: