KEK-PASTA,

TRUFFLE

Haziran 03, 2013 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                     Truffle.Türkçe karşılığı kıymetli, nadir bulunan bir çeşit mantar türü.Adını sanırım bu mantara olan benzerliğinden almış.Dr. Oetkerin hazır paketide bulunuyor.Ben evimdeki malzemelerle yaptım.Ortaya güzel bir lezzet çıktı, paylaşıyorum.Yaklaşık 20 adet truffle için;
                    Malzemeler ;
  •  Evimde bulunan hindistan cevizli kekin yarısını kullandım.( daha önceden artmış herhangi bir kek veya büsküi )
  •  200GR. krema
  •  200 gr. kuvertür çikolata
  •  dışını kaplamak için; file fıstık, fındık ve dr. oetkerin pasta süsü
                  Hazırlanışı ;
  •  Kremayı kaynama noktasına kadar ısıttım ve çikolata ile karıştırdım.
  •  Hazırladığım bu karışımı 1 gece buzdolabında beklettim. ( en az 5-6 saat kalmalı )
  •  Keki rondoda çektim ve çikolatalı karışımla karıştırdım.
  •  Küçük toplar haline getirerek dışını elimdeki malzemelerle kapladım.
  • Buzdolabında beklettim ve servis yaptım.







                                           Afiyet  Olsun  : )

0 yorum: