ANAYEMEKLER,

TAVUKLU KABAK SANDAL

Nisan 08, 2013 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                     Malzemeler ;
  •   5 adet kabak
  •   1    "    tavuk göğsü
  •   2     "    havuç
  •   1     "    kuru soğan
  •   2-3 diş sarımsak
  •   1  çay bardağı kadar sıvıyağ
  •   tuz
  •   karabiber
  •   200 ml. süt
  •   2 çorba kaşığı dolusu un
                      Hazırlanışı  ;
  •   Kabakları soydum ve temizledim.
  •   İçerisine tuz atttığım kaynayan suda birkaç dakika haşladım.
  •   Tencereden aldığım kabakların ortasını, bir kaşık yardımıyla çıkardım.
  •   Tavuk etini küçük parçalar halinde doğradım.
  •   Sıvıyağda tuzunu eklediğim tavuk etlerini, rengi dönene kadar soteledim.
  •   Sarımsakları ve soğanı ilave ettim.
  •   Kabuklarını soyup küp küp doğradığım havucu ilave ettim.
  •   Karabiberi ekledim.Pişen bu karışımı kabakların içine doldurdum.( harcı doldurmadan önce kabaklara biraz tuz ektim.)
  •  Üzerinin beşamel sosu için; Unu ve 1 kahve fincanı yağı sos tenceresinde kavurdum.Sürekli karıştırarak yavaş yavaş sütü ekledim.En son 1 çay kaşığı tuzunu ilave ettim.Doldurulmuş kabakların üzerine sosu gezdirdim.
  •  Üzerlerine bir miktar rendelenmiş kaşar ekledim.
  •  Fırında üzeri kızarana kadar pişirdim.






                                                                 Afiyet  Olsun : )

0 yorum: