NEW,

KÖFTELİ BEZELYE

Nisan 16, 2013 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                                 

                      Bahar geldi, taze bezelye epeydir var.Yemeğini pişirmek lazım.Bezelyeyi daha çok garnitür olarak tüketmeyi seviyoruz ama taze taze yemeğini yapmak istedim.
                      Malzemeler ;
  •  1 kg. taze bezelye
  •  2 adet patates
  •  1  "     kuru soğan
  •  3oo gr. kıyma
  •  1 çorba kaşığı salça
  •  1 çay bardağı sıvıyağ
  •   tuz
  •   karabiber
                      Hazırlanışı ;  
  •  Kıymaya tuz ve karabiber ilave ederek yoğurdum.Küçük köfteler yaptım.
  •  Bezelyeleri ayıkladım.
  •  Patatesleri soydum ve küçük küpler halinde doğradım.
  •  Tencereye 1 çay bardağı sıvıyağ ilave ettim.Doğranmış kuru soğanı yağda kavurdum.Salçayı ekledim.
  •  Bezelyeleri, patatesleri ve üzerine yaklaşık 1 lt. sıcak su ilave ettim.
  •  Yemek kaynamaya başlayınca köfteleri ve tuzunu ekledim.




                                   Afiyet  Olsun  : )

0 yorum: