ANAYEMEKLER,

ENGİNAR ÇANAĞINDA TAVUK

Nisan 21, 2013 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                           Enginarı birde böyle denemenizi öneririm.
                           Enginar çanağında tavuk için,
                 Malzemeler ;
  •  6 adet enginar
  •  2 adet tavuk göğüs
  •  1/2 limon suyu
  •  1 kahve fincanı sıvıyağ
  •  2 çorba kaşığı un
  •  200 ml. süt
  •  50 gr. tereyağ yada margarin
  •  1 adet havuç
  •  1   "    kuru soğan
  •  1    "   patates
  •  tuz
  •  karabiber
                    Hazırlanışı ;
  • Temizlenmiş aldığım enginarları  1/2 limon suyu ve 1 fincan su ilavesiyle kısık ateşte haşladım.
  • Tavuk etini küçük kuşbaşı şeklinde doğradım.
  •  Sıvıyağda tavuk etini tuz ilave ederek soteledim.
  •  Tavuk etleri piştikten sonra doğranmış kuru soğanı ekledim.
  •  Küp küp doğranmış havuç ve patatesi ekledim
  •  Karabiber ilave ettim ve piştikten sonra ocaktan aldım.
  •  Enginarları fırın kabına aldım.Ortalarına sotelediğim tavukları ilave ettim.
  •  Üzerine yağ, un ve süt ile yaptığım beşamel sosu döktüm.
  •  Üzeri kızarana kadar fırında pişirdim.












Afiyet  Olsun .: )

0 yorum: