NEW,

KUSKUS SALATASI

Mart 06, 2013 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                    Yapması ve yemesi keyifli bir tarif.İsterseniz yemeklerin yanında garnitür olarak, isterseniz sadece salata olarak tüketebilirsiniz.
                    Malzemeler ;
                                       1\2  paket kuskus
                                       kırmızı biber ( közlenmiş biberde kullanabilirsiniz )
                                       2-3  adet yeşil biber
                                       maydanoz
                                       6-7 adet  kornişon turşu
                                       3-4  adet yeşil soğan
                                       1\2 limon suyu
                                       1 kahve fincanı zeytinyağ
                                       1 tatlı kaşığı tuz
                     Hazırlanışı  ;
                                        Kaynamış sıcak suya, 1 tatlı kaşığı tuz ve 1 yemek kaşığı sıvıyağ ilave ederek, kuskusu haşladım.Süzdüm.Kırmızı biberi, yeşil biberi, yeşil soğanı ve maydanozu, yıkayıp ince ince doğradım.Kornişon turşuları küçük küçük doğradım.Tüm doğranmış malzemeyi karıştırdım.Zeytinyağı, limon suyunu ve tuzu ilave ettim.





Afiyet  Olsun  : )

0 yorum: