cupcake,

CUPCAKE

Mart 04, 2013 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                       Bu sunumu çok güzel, kremalarla zenginleştirilmiş cupcakeler için bir çok deneme yaptım.Kek hamuru tarifleri denedim.Bazı tarifler çok yağlı geldi.Üzerindeki kremayla birleştiğinde ağır oldu.Çikolata kremasından yana bir problem yok.Sonucundan memnun kaldığım tarifleri yazıyorum.Bu tarifteki hamuru da daha önce yazdığım şekilde yaptım ve pişirdim.Kek piştikten ve soğuduktan sonra ortasını evde bulunan böğürtlen reçeli ile doldurdum.Üzerindeki krema için ise,
                     Malzemeler ;
                                       200 gr. labne peyniri
                                       50 gr. tereyağ
                                       vanilya
                                      1,5 su bardağı pudra şekeri
                     Hazırlanışı ;
                                       Labne peyniri bir süzgece koyarak süzdürdüm.Pudra şekerini robotta çektim.Oda sıcaklığındaki tereyağı ilave ettim.Labne peyniri ve vanilyayı ilave ederek mikserle çırptım.Buzdolabında bir süre beklettim.Krema torbasına doldurarak cup cakelerin üzerine sıktım.




                          Üzerlerini şeker hamuru ile yaptığım çiçeklerle süsledim.




                         
                                    Afiyet   Olsun : )

0 yorum: