NEW

SİGARA BÖREĞİ

Şubat 09, 2013 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                     Çok kolay atıştırmalık bir tarif.Bizlere görede tarif yaz diyen, aileden uzakta yaşayan, üniversite öğrencileri sizler için;Sigara böreği
                     Malzemeler ;  
  • 2 adet  yufka
  •  beyaz peynir ve lor ( ya da evde olan peynirlerin karışımı
  •  maydanoz
  •  kızartma yapmak için, ayçiçek yağı
                     Hazırlanışı ;
  •  Yufkaları 4 yada 8 e bölerek üçgen parçalar elde ettim.(  Daha küçük börekler isterseniz 8'e bölün )
  •  Peyniri çatalla ezdim.İçerisine ince kıyılmış maydanozları ilave ettim.
  •  Üçgen parçaların geniş kenarına bu harçtan koyarak sardım.
  •  Uç kısımlarının açılmasını engellemek için suyla  ıslattım.
  •  Kızdırılmış yağda çevirerek kızarttım.





                                                             Afiyet Olsun  : )

                            

0 yorum: