NEW

ISPANAKLI KREP

Şubat 26, 2013 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                       Ispanaklı krep sunumunu, bir blogda görüp çok beğenmiştim.Uzun zamandır deneyip, fotoğraflamak istiyordum.Bugün denedim ve arkadaşlarımızla birlikte tadını beğendik.Gönül rahatlığı içinde tarifi verebilirim.
                       Malzemeler
  • 250 gr. ıspanak
  • 3 adet yumurta
  • 1,5 su bardağı un
  • 1     "     "        süt
  • 1 Türk kahvesi fincanı sıvıyağ
  • tuz
  • 1 çay kaşığı kabartma tozu
  • karabiber
  • tavayı yağlamak için  2-3 kaşık sıvıyağ
  • kreplerin arasına tulum peyniri 
                      Hazırlanışı ;
  •  Ispanakları temizleyip, yıkadım.
  • Rondoda ince kıydım.( sulanmaması için, çok değil )
  • Yumurtayı, 1 kaşık suyla çırptım.Süt, sıvıyağ ve diğer malzemeleri ekleyerek mikserle karıştırdım.
  • En son ıspanakları, üzerine karabiber ilave ederek, ekledim.
  • Isıttığım ve yağladığım tavada, arkalı önlü çevirerek pişirdim.
  • Kreplerin arasına rendelediğim İzmir tulum peynirini koyarak servis  yaptım.





                                                              Afiyet Olsun : )

0 yorum: