NEW,

KOZALAK TATLI

Ocak 13, 2013 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                               Kozalak pasta tarifini  vermiştim.Şimdi vereceğim tarif,  Corn Flakes uyarlaması.İşte tarifi;
                            Malzemeler ;
                                               1 paket cornflakes (  300 gr. ) ( kahvaltılık mısır gevreği )
                                               5 adet metro ( çikolata gofret )
                                               2 yemek kaşığı tereyağ
                                               2   "          "      bal
                                               1   çay  bardağı  badem ( fındık veya ceviz )
                           Hazırlanışı ;
                                              Tencereye  tereyağı, parçalara böldüğüm çikolatayı ve balı ilave ettim.Eriyen karışıma,  mısır gevreğini  ve ince kıyılmış bademleri ilave ettim.Çok fazla ezmeden karıştırdım.Yuvarlak küçük kaseye koyarak ters çevirip servis yaptım.
                                               Afiyet Olsun : )




0 yorum: