NEW,

KARNIBAHAR MÜCVERİ

Aralık 13, 2012 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                 Kış aylarındayız, kış sebzelerine devam.Pişerken çıkardığı koku nedeniyle çok da sevilmeyen bir sebze, karnıbahar.Kıyma ile yapılan yemeği, çorbası, beşamel sos ile fırında ya da garnitür olarak, ana yemek yanında  tüketilir.Bugün, karnıbaharı mücver olarak sunuyorum.İşte tarifi;
                  Malzemeler ;
  •  1 adet küçük karnabahar
  •  2   "     yumurta
  •  2  kaşık un
  •  maydanoz
  •  dereotu
  •  nane
  •  1 tatlı kaşığı tuz
  •  karabiber
  •  kızartma yapmak için sıvıyağ
                  Hazırlanışı ;
  •   Karnıbaharı, dal dal ayırıp sirkeli suda yıkadım.
  •   Kaynamakta olan sıcak su içersisinde 5 -6 dakika haşladım.
  •   Sudan çıkartıp bir kaba aldığım karnıbaharları, çatal ile ezdim.
  •   Çırpılmış 2 yumurtayı ekledim.
  •   Yıkanmış ve ince doğranmış maydanoz, dereotu, naneyi ekledim.
  •   Tuz ve karabiberi de ekleyip, karıştırdım.
  •   Kızgın yağda, arkalı önlü kızarttım.
                                   


0 yorum: