kahvaltı,

OMLET

Ekim 16, 2012 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

                          Omlet, herkesin kendine göre bir yöntemle pişirdiği, kahvaltıda tüketilen yumurtalı yemek. Hafta sonu kahvaltılarını vazgeçilmezi.Hepimiz  damak zevkimize göre, yaptığımız bir çeşit vardır. Bu tarif de benden;

                            Malzemeler ;
  •  3 adet  yumurta
  •  1 tatlı kaşığı mısır unu
  •  1 adet  sosis
  •  1  dilim  İzmir tulum  peyniri
  •  birkaç dal maydanoz  ve nane
  •  1 kaşık  tereyağı
  •  tuz

                            Hazırlanışı ;
  •   Yumurtaları  çukur bir kapta bir kaç damla suyla çırptım.
  •   Mısır ununu ilave edip karıştırdım.
  •   Tulum peynirini  ve sosisi  küp küp doğradım.
  •   Taze nane ve maydanozu ince ince kıydım.
  •   Tavada tereyağı erittim.
  •   Önce sosisleri  biraz çevirdikten sonra yumurtaları ilave ettim.
  •   Üzerine peyniri, daha sonra da ince kıyılmış yeşillikleri ilave ettim.
                                


                    


                                                        Afiyet    Olsun   : )

0 yorum: