NEW,

KABAK MÜCVER

Ekim 18, 2012 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

     Kabak mücver için,
                   
                      Malzemeler ;  3 adet kabak
                                            2 yumurta
                                            2-3  adet yeşil soğan
                                            birkaç dal maydanoz , derotu , nane
                                            2 yemek kaşığı un
                                            1 tatlı kaşığı tuz
                                            nane , kırmızı pul biber
                                            kızartma yapmak için sıvıyağ

             Hazırlanışı ;

                                  Kabakları temizleyip , bir kapta rendeliyorum.Yumurtaları çırptıktan sonra bu kaba ekliyorum.Yeşillikleri, ince ince kıyıyorum ve kabaklara ilave ediyorum. Un , tuz ve baharatlarıda ilave edip karıştırıyorum.Sıvı yağda kızartıyorum.Fazla yağını alabilmek için havlu kağıt serili bir tabağa alıyorum.Daha sonra servis tabağına alıyorum.
                                   Afiyet Olsun : )


0 yorum: