ANAYEMEKLER,

FIRINDA TAVUK ŞİŞ

Ekim 16, 2012 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

              Blog yazmaya başladığımdan bu yana, benim için yemek yaptıktan sonra resimleyip sizlerle paylaşmak büyük bir zevk oldu. Sizlerden yorum da alabilirsem, çok mutlu olacağım :)
              Fırında , fırın poşetinde yaptığım tavuk şiş tarifini veriyorum.

              Malzemeler ;
  •   Yaklaşık 1/2 kg. tavuk göğüs (kuşbaşı doğranmış )
  •   3 kaşık kadar sıvıyağ
  •   1 adet kuru soğan
  •   tuz
  •   kekik
  •   pul biber
  •   kimyon

              Hazırlanışı ;
  •  Soğanı rendeleyip suyunu süzerek  bir kaba aldım.
  •  Kuşbaşı doğranmış tavukları, soğan suyu, sıvıyağ, baharatlar ile karıştırarak, buzdolabında birkaç saat dinlendirdim.
  •  Daha sonra çöp şişlere dizerek fırın poşeti içerisinde  230 derece fırında pişirdim.
                                     




                                                            Afiyet  Olsun  : )

0 yorum: