BALIK YEMEKLERİ,

FIRINDA PALAMUT

Ekim 11, 2012 mavibeyazyemekler 0 Yorumlar

   Palamut zamanı dedik , o zaman bir tarif de fırında ; 
   Malzemeler
                        Temizlenmiş, fileto halinde 2 adet palamut
                        2 domates
                        2 kuru soğan
                        4-5 tane sivribiber
                        2  diş sarımsak
                        sıvıyağ
                        tuz
                        karabiber
Hazırlanışı ;   
                       Temizlenmiş balıkları yıkadım.Bir kapta üzerine zeytinyağ, tuz ve karabiber ekledim. Soğanları, domatesleri , biberleri çok küçük olmayacak şekilde doğradım.Fırın poşetine önce bu malzemeyi , sarımsakları sonra da  balıkları yerleştirdim. 230 derece fırında pişirdim.
                       Balıkları, yanında roka salatasıyla servis yaptım.
                                         Afiyet Olsun : )

                                               

0 yorum: